zaterdag 11 maart 2017

zure en zoete appels



Het spreekwoord is : door de zure appel heen bijten. Nou dat moet ik regelmatig tijdens dit traject. Het zou echter niet fair zijn om te zeggen dat het hier en daar al iets oplevert.
Zelfs al meer dan "iets" 😏
Het levert ook heel veel zoete appels op. Een aantal hebben jullie al voorbij zien komen in eerdere blogs: kaarten, bloemen, ballonnen, etc.

Deze keer wil ik alle lichtjes van Hoop doorgeven die er de afgelopen week waren.

Allereerst een prachtige foto-kaart : quilt : verbondenheid. Zie foto met uitleg:


Toen volgde een kaart die inhaakte op mijn foto's van de scheve boom:
één zin sprak mij heel erg aan : "weet dat die scheve boom binnenkort weer mag uitlopen met nieuwe takken en bladeren"....zij hebben begrepen wat ik bedoelde met die foto en waar ik in zit op dit moment EN geven mij ook hoop: er komt een andere tijd.  (hieronder de kaart met de gehele tekst ...bijna dan :-) )

 Vervolgens kwam er een heel vrolijk pakket van VSO B van school. Wat een verrassing was dat. Alleen de kleurrijke doos en potjes al.mét lekkere inhoud en elke leerling had een berichtje gekleurd/gemaakt.

Als laatste van deze week kreeg ik een App-je of ik wel eens bij mijn voordeur kwam. Huh....? nee , hélp! ik weet dat er veel onkruid staat in mijn voortuin maar ik heb nog geen fut gehad om dat er uit te trekken , sorry sorry...... maar toen bedacht ik ineens : zij stuurt mij echt geen App-je om te zeggen dat ik mijn tuin moet opknappen. Dus toen maar even naar mijn voordeur gelopen én opengedaan ... tadaaaaaaaaaaaa......Mjammie

er is maar één slotconclusie: I'm blessed !   dit is de beste therapie :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten